Så blev det vinter igen...

Hmmm vaknade imorrse & det toksnöar, jaha igen nu e jag less på snö men  igår var iallfall en toppen fin dag .

Frodo har nu återvänt hem ,och hans lycka var total då Lisa & Lisse kom och hämtade honom och hade hans bästis Svante med sej....

 Lånade en gammal bild på snyggingarna av Lisa.


Idag har jag betalat årets EUROPRIDE biljett 600kr ,men i år är det 10 dagar som gäller istället för en vecka...


Som jag berättat om tidigare här på bloggen så har VINCE NEIL årligen en golfturnering ,till minne av hans dotter
Skylar Neil som dog i cancer, Vince  har redan skänkt nästan 2 miljoner dollar till , forskning om cancer aids ...
Jag kommer aldrig tycka att Vince ser ok i ut såhär men orsaken han gör det för beundrar jag !
Här skylars grav,som min goda vän Tommy besökt (jag lånade bilden av honom)


The Skylar Neil Story. 

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppsan! Jag visste inte att Europride var i Stockholm i år! Vad kul!!

2008-04-03 @ 18:38:52
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Lizaloop

Ja vovvarna är lyckliga över att äntligen få umgås igen.
Här dammsugar peter efter en massa hot, han erbjöd mig 1000 kronor för jobbet och lisse 200 men vi nekade, nä karln ska städa. (förstår att du hoppar av ilska nu över att han inte ringde och frågade dig, hehe)
Felix badar och jag svär över min datajävel, som vägrar fungera, nu ska peter flytta mina bilder till hans dator sen ska ALLT på datorn bort.

2008-04-03 @ 18:42:44
Postat av: Dress Like a Princess

här har vi haft sol hela dagen :)

2008-04-03 @ 19:08:52
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Christel

Visst är det "så där" när våren står för dörren men vintern inte vill släppa...

2008-04-03 @ 20:40:18
URL: http://kottenliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0