En lyckad fredag...

Dagen började ju helt underbart med att jag fick mp3 av crues nya låt skickad till mej !

Zikkan va kul att ni gillade låten,och Peg jag hoppas jag rockade din fredag oxå !

Sen åkte jag till vindeln och shoppade loss inte bara på systemet mat oxå ( så du vet Lisa ) hahahaha,
svängde oxå förbi Robert med en cd med nya låten..hehe det var uppskattat  *L*

Tog mej sen en sväng till Pernilla hinkade kaffe och diskuterade som vanligt allt viktigt i livet ...lånade oxå säsong 2, 3 & 4 av OZ ....

Avslutade kvällen med att lyssna på L8 & Tina´s LOVE radio ,och som Pernilla sa dom ska ha credit för sååå blandad musik, alla ni som inte lyssnade ni missade nått ,Tack för låten till mej oxå *L*

Nu ska jag koka mej lite mer kaffe och ladda upp inför kvällen hos syster Lizaloop !

AG90 vi ses till veckan :)


Motley Crue - The Saints Of Los Angeles (Full version)

Ha en trevlig lördag !
image1590

Kommentarer
Postat av: Mia

Hmm, fest hos Lisa? Får väl fundera på om jag kan komma... ;-)
Visst önskar jag också att jag bodde närmare :/

2008-04-12 @ 12:37:09
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Tina

Men så bra att du tyckte om radion :)
Det var iaf jätte kul att göra den :P hehe
Vi syns ikväll :) Kraaam

2008-04-12 @ 12:38:52
URL: http://tinytinagoes.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Tack för berömmet! :-)

Och ja, vi försökte verkligen blanda så det skulle passa ALLA möjliga och omöjliga musiksmaker! :-)

2008-04-12 @ 13:07:16
URL: http://icelady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0