Äntligen....

Äntligen så funkar bloggen igen,det blev en ofrivillig blogg paus...
Helgen var trevlig ,fredan blev hyfsat lugn ...
Lördan med L8 & Tina och Peter var super trevlig,Buzzande och singstar och ÄNTLIGEN fick jag vinna några gånger ..ja över Peter då och i ärlighetens namn ,så vann han över mej oxå...
Och som vanligt hahahaha så höll jag och Lotta ut längst....
Pizza på söndan var ju inte helt fel..
Igår som idag har jag varit hundvakt åt lilla Lovikka,men idag fick hon följa med mej till Vindeln till mamma , vi var och hälsade på farsan på jobbet oxå så hon fick lite kakor *L* sen gick vi,jag mamma och vovven på långpromenad så skönt i det härliga vädret.
Imorrn e det hunddagis igen men då till Lizaloops vovve Frodo...
Lycka till i storstan Lisa *L* ...
image1553

Lake of Tears - Can die no more

Kommentarer
Postat av: carola

Ja, visst fick man hopp om liv nu då solen börjat lysa igen !

2008-04-01 @ 17:16:19
URL: http://nattdis.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Och du som fick över 4 000 poäng! Och både du & Peter fick betyget "Lovande" ett par gånger! Bra jobbat! He he....

Så sant, det var toppenväder idag! Verkligen! Hoppas det är lika bra imorrn!

2008-04-01 @ 22:04:55
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Mia

Visst är det vår på G??? Även om ni har mycket snö kvar, men det smälter snart bort...

2008-04-02 @ 08:20:18
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0