Utmanad !

image927

3 saker jag skäms för


ja okej då att ja inte vet hur ja riktigt kom hem i fredags
min stavning

och att jag har svårt att säga ifrån !!!

  

3 saker jag är stolt över


*Min Crue samling

*Mitt hem

*Att jag kan klara av att vara vaken till vid 7 tiden vissa fester


3 saker jag vill göra nästa år

* tjäna pengar..
* åka till Turkiet!
* må lika bra som nu *L*


3 händelser detta året som jag inte kommer att glömma


*att älskade Mor-mor dog.
* Mötley crue i globen).

* lisas bröllops fest

3 saker jag inte kan(vill) klara vardagen utan

*cigg,snus
*msn messager
* kaffe
3 personer jag ser upp till

* Nikki Sixx
* Min bästa vän Lotta!
 *Mamma


Kommentarer
Postat av: Mia

Oj, snygg keps!! ;-)

2007-10-16 @ 08:57:36
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Micke

Japp!!
Du får MVG av mig!!
hehe
kram

2007-10-16 @ 14:00:20
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Pernilla

Jag skulle också vilja veta hur du tog dig hem :-)

2007-10-16 @ 14:19:53
URL: http://prude.bilddagboken.se
Postat av: Lotta

Okej, okej... Jag gillar ju inte listor, men för EN gångs skull så... :-P

3 saker jag skäms för:
1. Min morgontrötthet (så kul det skulle vara ifall man vaknade PIGG någon gång...)
2. Min släkt (vissa delar av den)
3. Min vikt (viljan saknas att ta itu med den :-()


3 saker jag är stolt över:
1. Min dotter såklart! Finns väl ingen bättre!!!
2. Min effektivitet (när jag vill såklart, he he)
3. Min empati för andra människor (Dr Phil 4-ever!)

3 saker jag vill göra nästa år
1. Jobba med det jag tycker är kul!
2. Träffa alla vänner jag tycker så mycket om!
3. Vinna pengar (lite svårt kanske eftersom jag nästan aldrig köper lotter...)

3 händelser detta året som jag inte kommer att glömma:
1. Stockholmsresan med Lisa (åååh så kul vi hade!)
2. Bröllopsfesterna (Nettan & Putte samt Lisa & Peter)
3. Halloweenfesten (har inte hänt än, men troligtvis blir den oförglömlig! He, he...)

3 saker jag inte kan (vill) klara vardagen utan
1. Kaffe
2. Mina datorer
3. Min SÄNG!!

3 personer jag ser upp till
1. Dr Phil (åh, han vet väl hur man löser alla problem!)
2. Dog-whisperer (lugn men bestämd ska man vara!)
3. "detvarintejagdetvarsossarna" (hennes blogg är fantastisk - jag skulle också vilja kunna skriva sådär bra!)

*pust* Äntligen klart! :-)

2007-10-16 @ 14:23:09
Postat av: Emilianveronica

Great .Now i can say thank you!

2010-04-22 @ 12:38:32
URL: http://emilianveronica.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0