It´s friday Rock´n´roll Weekend !!!

Så var det Äntligen fredag igen *L*  idag kommer äntligen Emlan och brudarna ,ska bli hur kul som helst !!!
image962
Emlan
image963
ikväll lär det bli bolibompa med häxan surtant ,och chips ladda inför festen imorrn !
Dagens video till alla mina Arbetspolare & vänner ....
TREVLIG HELG ÖNSKAR JAG ER ALLA !

Igår hittade jag den här bilden på Aftonbladet ...hur korkad kan man bli ??
ja som LESBISK så håller jag inte med Teminator Arnold HAHAHA
image964

Nä sköt om bränderna du Arnold eller håll dej till att pumpa muskler eller vara bara the teminator de klarar du säkert bättre än att försöka uttala dej i HOMO frågor *L*

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, jag såg också den bilden och uttalandet, vilken tabbe..!!

2007-10-26 @ 08:14:25
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Borthy

Jo, visst ska han ägna sig åt brandsläckning, det verkar lämpligare! Trevlig helg! kram

2007-10-26 @ 16:22:04
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0