Blandat *L*

Jag har gjort en Pernilla hahaha ,ja alltså köpt en julklapp till mej själv
image1073

Länge sen jag gjorde nån lista hittade en lagom !

10 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? Mickel

2. Telefonsamtalet du fick? Carola s!
3. Personen du träffade? Peter
4. Roligaste grejen som hänt? Lön 
5. Personen du sms:ade? Emlan
6. Du va i en bil med? Tore
7. Du käkade med ?Arbets polarna
8. Va och shoppade med? Ingen aning
9. Du kysste? L
10. Du skrev till på myspace? Stormy
11. Du kommenterade? Bortys blogg
12. Du kramade? Johan
image1074
Kunde ju inte låta bli att köpa några sånna här ,oj oj oj hur ska det bli i januari då det blir självplock på bolaget i Vindeln !!!! 
image1075
Nu ska jag och Panther bara slappa ev se lite fler metal dvds ,som Panther har tjatat om de sen ja kom hem bäst att ge me sej ...eller va de jag som vill se dom ???
livet e fyllt av svåra frågor ..
Ha en trevlig kväll .
Tack än en gång A-G för maten idag ...(jag sköter mej jag lovar ..hehehehe)


Kommentarer
Postat av: F

Den där cidern har jag aldrig hört talas om, men det låter väldigt gott! Jag älskar kanel.

2007-11-29 @ 19:39:56
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Pernilla

You go girl! :-)

2007-11-29 @ 21:40:49
URL: http://prude.bilddagboken.se
Postat av: Lisa

jaha nu har den där jäveln varit och rökt igen

2007-11-30 @ 10:17:35
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0