Min U.S.A resa 2005 hollywood,palm springs ,mm

2005 var jag över till usa för att hälsa på min kompis Stormy Mick Mars dotter,det var min första usa resa men jag hoppas på många fler...
image209
image210

sunset boulevard och klubben Whiskey a go go en av dom första klubbarna mötley crue spelade på...

image211

skylten var ju helt rätt se bilden nedan
image212
image213
image214
house of blues   kolla fotografen i backspegeln :)
efter lite körande runt i Hollywood tog vi in på hotell för en natt på klubbarna
image215

vi gick direkt till Rainbow bar and grill och där blev vi kvar hela natten var så underbart roligt

image216

image217

till vänster hustler som grundades av Larry flynt som e polare med Mötley han var med i en av deras videos,
courtney love spelar hans fru i filmen "larry flynt skandalernas man " så den byggnade var oxå kul att se ..
image218
här en bild från video inspelningen ,önskar jag varit där :)

image219

hustler även i min bokhylla det var ett reportage om nikki sixx och hans ex fru !

image220

vi hade sååååå kul jag och Stormy ,när vi kom hem till hennes hus sa hon du har en halvtimma på dej att duscha sen ska du få en överaskning ...jag kastade mej i duschen tog en öl och väntade,hon bad mej följa me ut när vi kom ut på hennes gård mot garaget ,hördes ett stort vrål där inifrån FUCKING WELCOME TO AMERICA ANNIKA wow hon hade hyrt ett band som kom och spelade i hennes garage och bjudigt över en massa vänner,snacka om att jag blev glad................vilket party det blev !!!

Kommentarer
Postat av: micke

Skönt med gamla minnen så!!!

2007-05-10 @ 20:01:38
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: mia dh

Vilken cool resa, har själv aldrig varit i USA men en dag ska jag dit.
Ha en trevlig kväll...

2007-05-10 @ 21:16:53
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0