onsdags bestyr...

Idag har jag oxå hunnit med en hel del,har oljat in min altan ,målat hos syrran ,bara snyggat till för det lär ta tid att byta ut alla ruttna plankor och det ser ju trevligare ut med lite färg nu till midsommar och sen när challis fyller 30 i juli!
image459
Jag och syster Lizaloop när vi jobbbade som paltbagerskor !!!

vi jag och liza har idag fixat ute i stugan inför våran midsommar fest vi blir 12-15 stycken ,ska grilla ,bada ,parta..hoppas bara vädret blir kalas oxå !
image460

nu håller vi på fixa middag idag blir det pommes ,korv,halloumi ost stekt och bearnessås.
jag har nyss pratat med världens bästa Emlan hon och hennes polare kommer ju imorron hurra ska bli så kul..vem är då denna världens bästa Emlan jo det är min föredetta tjejs dotter *L*
image461

ska ta mej en välförtjänt dusch nu innan middan,vem vet vad som händer ikväll !
image462

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh!!! Palt!! Gudarnas föda....*L*

2007-06-20 @ 18:27:50
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0