5/6-07 Mötley crue i globen ....

tisdan började bra jag åkte in till stan ,då ringde min kära vän Robert jag mötte upp han och hans polare ,sen mötte vi Tommy min crue vän från Danmark...
senare på kvällen mötte vi upp syrran hennes polare brorsan hans tjej med flera käkade middag vid globen ...
sen var det ÄNTLIGEN dax att gå in i globen för MÖTLEY CRUE ,brorsan fixade ståplats åt mej jag ställde mej på NIKKIN SIXX sida av scenen ,förbandet var bättre än jag trott Papa Roach rockade helt klart...sen äntligen var det dax för crue när nikki kommer in på scenen röker han en cigg och kastar nära mej ååå hurra jag lyckas få tag i den !!! dom öppnade med dr.feelgood följd av SHOUT AT THE DEVIL wwwooooo ,jag tycker Vince var underbar rösten riktigt bra...jag var i 7 himmlen i 1 timma och 20 minuter ,jag tycker konserten var för kort å trist med inga extra nummer men det var ju MÖTLEY CRUE så jävla bra ,jag trodde jag skule svimma men nä klamrade mej fast i staketet tjurig som få å allt gick bra ...
image351
image352
image353
image355
image356

jag har shoppat lite i s-holm oxå

image357image358

+ turne t-shirt som jag har kvar i sholm än och lite fler crue shirts.

här e jag och min goda vän tommy innan konserten
image359
image360

nu funderar jag starkt på att åka över till finland och se dom där oxå när nu den spelningen blir av ..
mer om min s-holms resa sen ..

whhoooo fan va bra de var jag vill se dom igen men "if i die tomorrow at least crue rocked my world again "

Kommentarer
Postat av: Mia

Äntligen ett livstecken!! Å inget dåligt sånt heller...*L*
Välkommen hem

2007-06-07 @ 11:20:42
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Micke

Hell yeah.. the crue rules, fast de hade ju kunnat spela lite längre!!:)

2007-06-07 @ 14:54:38
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Nette

Vad roligt att allt blev som du tänkt! Klart du ska åka hit på konsert också - bara besöket i Finland är ju helt klart värt pengarna :)

2007-06-07 @ 22:30:41
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: Dr. Feelbad

Tja!
Gillar verkligen din samling! Själv har jag satsat mest på bootlegs av mina hjältar, se min URL för min samling...
Såg också att du är vän med Tommy Lee i Danmark, vi känner varandra också och har gjort flera bootleg byten. - Hör av dig om du hittar London 2005-06-19 eller Stockholm 2007-06-05 på bootleg!
Jag var i London 2005 med Platina biljett så jag har träffat grabbarna, vilken dag!! Var så klart i Stockholm nu 2007 också och fick tag på setlistan från scengolvet!!
Hälsningar,
Stefan (Dr. Feelbad)

Postat av: Jocke

Tjabba..
Har du möjligtvis playlisten för konserten den 5 juni? Isåfall kan väl du mejla den om du vill.. svårt åh komma ihåg, var ju i extas för faan..

2007-06-10 @ 13:01:47
Postat av: Lotta

Jag SA ju att Papa Roach va bra! :-P Så nu e du en 14-is rockare också igen då... ^^ :-P
Kram! :-)

2007-06-12 @ 21:10:12
Postat av: Dr. Feelbad

Så klart att jag har låtlistan, jag tog den från scengolvet!!
http://img.photobucket.com/albums/v722/DrFeelbad/MotleyListSthlm070605.jpg
Dr.FB

Postat av: Dr. Feelbad

Klicka på länken nedan istället så kommer du direkt till låtlistan...
/Dr.FB

Postat av: Magnus

F-N vad coolt med Nikki Sixx fimp... fick du den av honom eller... konsertern var grymt bra !

2007-06-23 @ 17:25:53
Postat av: lukas

tjo.
fin samling du har.
har en fråga: den där cigaretten är inte till salu, va?

emaila mig på [email protected]

2008-04-14 @ 22:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0