Mötley crue en stor del av mitt liv ..

Som jag berättat tidigare e Mick Mars dotter en av mina bästa vänner..
image555
här en bild på henne och yngsta sonen Tristan
jag har mailat lite med VINCE NEILs syster Val..
image556
Val och vince med deras föräldrar
TOMMY LEEs syster Athena har jag oxå mailat lite med hon skrev ett väldigt rart mail till mej då jag förlorat Mor-mor!
image557
hon har en egen grupp som heter KOTTAK hon mailade mej sen jag skrev att jag köpt cdn för att fråga vad jag tyckte !
här en av mina favvo saker i crue samlingen som jag fick av stormy när jag var hos henne i USA
image558
jag surrar med mycke folk runt omkring men min drömm e ju att få träffa boysen nån gång ..
image560
image559

fina vänner har jag fått genom min passion oxå ...
image561
här Tommy från Danmark ,innan crue konserten 5 juni i stockholm

 
MOTLEY CRUE lyrics

nu väntar jag på min nya platinum skiva den skickas från USA i dagarna ,jag har förhandsbeställt "the heroin diarys "cdn och idag har jag beställt lite crue klistermärken till mitt kylskåp...

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tids nog kommer din dröm att slå in. Alla boysen och du. Det är jag säker på =) Kram

2007-07-03 @ 21:09:47
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Mia

Jag beundrar ditt intresse, att det har hållt i sig under alla dessa år. Kram.

2007-07-03 @ 22:54:50
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Lisa

Joooo jag har sett...
har du sett båtbilden på min blogg då...

2007-07-03 @ 23:19:22
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Tjabo The Man!

Känner du Mick Mars dotter, det måste vara hur häftigt som helst. Har hon ärvt sin fars förmåga att konstruera båtar?

2007-07-04 @ 17:43:15
URL: http://tjabotheman.blogg.se/
Postat av: Kalle

Hej!
Underbar sida, jag och min dotter är själva motley-tokiga. En fråga: Har du något bra tips vart man får tag på motley-prylar från den "gamla" tiden???
Kalle&Sofia

2007-07-07 @ 23:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0