dax igen ännu en utmaning ! lucas e du me *L* Mia du oxå *L*

Vilken svordom använder du mest?  helvete eller fuck.
Äger du en iPod? Nä vill ha

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?   05.30 som tidigast när jag jobbar

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? Aldrig.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jaaa
.
Vilken var den senaste filmen du såg? Monster

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?  Mötley crue prylar och en usa resa ;-)

Har någon någonsin kallat dig lat? Ja de har hänt !
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Det händer...

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Takida
!
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Dricker inte mjölk mer än i kaffet så vanlig
...
Använder du huvtröjor? Jaa
...
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? De gör dom säkert so what ?
 Tittade du på tecknat när du var liten? Yes thunder cats...
Äger du några band T-shirts? He he de e väll va min garderob består av
När flög du senast? 9 juli

Har du gråtit offentligt? Har hänt
...
Vilka gör du, önskningar eller planer? båda ?

Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja de e klart
?
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?har massa tatueringar vill ha fler å e piercad också
...
Vad har du med dig in på bion? Coca cola
!
Gillar du att flyga flygplan?  Ja
!
När sov du senast på golvet? Några veckor sen
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? De e väldigt beroende på..

Äter du frukost dagligen? He he räknas cigg å kaffe

brukade du hamna i trubbel för att prata på lektionerna? Bland annat för de *L*

Vilken är din favoritfrukt? Citron
!
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Näää
 Hur gammal blir du nästa födelsedag? 34.
Tror du på liv på andra planeter? Nja vore ju spännande men..!
Vad var det sista du åt? Grönsakssoppa

!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? inte så mycke ?
!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja va kul

Sover du på sida, mage eller rygg? Mage
!
Tycker du om att krama folk? Ja
?
Skulle du säga att du är trendig? Ha ha nä verkligen inte

 Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det? Ja
...
Vilka böcker har fått dig att gråta? Inte som andra döttrar

...
Vad är du allergisk mot? Penicillin,skaldjur
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Nä verkligen inte

image658


Kommentarer
Postat av: Lucas

Du är för härlig! Min son Robert var
(trode jag) den enda eleven på skolan som ville ha med sig citroner till skolan för fruktstunderna..
Kaffe och cigg frulle - hmm.. läs mitt svar!!

2007-07-19 @ 20:27:07
URL: http://pikkujussi.blogg.se
Postat av: Lucas

jag sa alltid baniner när jag var liten
Bananer eller banaanit
på finska

2007-07-19 @ 20:56:29
URL: http://pikkujussi.blogg.se
Postat av: maria

Hej, hej! Rolig blogg! Jag är också rockare i själen , men det är Metallica som etsat sig fast. Går det också ? :)
Jättesöta kattbilder, är själv kattälskare, katten Svea var grym med ansiktstäckningen. Min katt är en konstig art- hon är prickig och nerverna ligger utanför kroppen- men så är ju också född i kompisens strumplåda...
Ha det gott!

2007-07-19 @ 21:30:46
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Annelie

Kul=)Ha en fin kväll/kram

2007-07-19 @ 21:33:06
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: MO

Favoritfrukt citron, brrr, det kan jag knappt äta. Det stramar i kinderna bara jag tänker på det, ha de gott, godnatt

2007-07-19 @ 23:02:36
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: pappa B

Phu! Det var mycket på en gång. Fast en del ganska kul frågor. Har du sovit på golvet till exempel, under bord och på bord också *s*
Kul att du tittade in och extra kul att du gillade min blogg.
Var väldigt aktiv 2005 och en bit in på 2006, men fick då så mycket med att blogga att jag nästan inte han med att arbeta, så jag breakade ett par månader. Nu är jag ju på banan igen och faktiskt så har jag några godingar från den tiden kvar.
Jag tycker att du kör en frisk och go stil och skriver både roligt och underfundigt. Kommer gärna hit lite då och då.
Natti

2007-07-20 @ 00:05:08
URL: http://www.pappab.webblogg.se
Postat av: Nette

Den här kommer jag att sno av dig när jag kommer hem från semestern - är det ok?

2007-07-22 @ 22:38:44
URL: http://enkelmenrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0