Helgens listor !

Bästa!

1.Lotta såklart ALLTID !
2.Att jag lyckades med ljusslingan och vara korvgubbe ,hehe va du kan få mej till Lotta *L*
3.bli väckt av Alexandra för att se jul kalendern
4.Roberts sms *L*
5.supergod söndags middag

Värsta!
1.massa snö
2.att helgen går sååå fort men de e väl så då man har roligt
3.blev karnske lite full i fredags ,men då har jag då vett att gå isäng (läs soffa)
image1091
jag & Lotta eller nää ..
image1092
här e vi *L*
image1093
blogga måste man ju innan sängen (läs soffan)
kolla in bild bevis för att vi jobbat idag söndag på Pernilla vår roligaste väns sida här ..
Godnatt till er alla ..over and out from party Animal Annika


Nattens video till världens bästa Lotta !

Kommentarer
Postat av: Micke

Party? Igen?
hehe!!
Gott!
Kram på dig!

2007-12-03 @ 00:33:02
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Lisa

jag åker till vindeln snart!

2007-12-03 @ 08:46:19
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Jag Edina och du Patsy då? Ha ha ha ha...
Ja, vissa likheter finns ju helt klart,
"Helt Hysteriskt" roligt har vi oftast i alla fall!
Lika förvirrad som Edina, känner jag mig OFTA också! He he he he...

Och som sagt, du måste ju utsätta dig för alla fobier (kognitiv beteendeterapi) för att kunna komma över dem! ;-)
Snart kommer du att BE OM att få vara korvgubbe! :-P

2007-12-03 @ 13:57:28
URL: http://icelady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0