behind my blue eyes ...

image805
Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Nej, de räcker me dating programmet ja var me i *L*
Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren.
Brukar du sjunga i duschen? Nej men framför datorn händer de.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? hockey.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja inte riktigt  .
Vad är viktigast för dig? Att mina nära å kära har de bra.
Laddar du hem musik och film från Internet? Ja, det gör jag.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Åka till usa sen dela med mej till mina nära å käraVad är det bästa med julafton?gillar inte riktigt julen längre?.
Tänker du mycket på ditt utseende? Nja ibland.
Vad får dig att slappna av? musik.
Tänker du ofta på sex? He he JA!?
Är du skyldig någon pengar? Ja, Är du mörkrädd? nej.
Vilken färg är snyggast? svart.
Tycker du matte är svårt? Ja.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, det tycker jag inte.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar, pengar, pengar.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Typ 9
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Mej självTycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? NejHar du piercing? Ja,.
Bråkar du och dina syskon ofta? Nej, inte ofta. Men det händer ibland?
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?finns flera .
Läser du ofta böcker? Är periodareVad föredrar du för sorts filmer? Skräckfilmer.
Vad slösar du mest pengar på?mötley crue öl cigg snus kattmatVill du gifta dig? ja.
Vill du ha barn? Nej,inte egna de kan jag inte få
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? The l word ,sci.
Vilka länder har du varit i? england usa norge finland.
Vilka husdjur har du haft innan?katt kaniner.
Solar du ofta? Nja ibland

Är du bra på att laga mat? Då jag vill.
Var badar du helst? I stugan.
Vad dricker du för alkohol? Öl helst men vin oxå.
Vad använder du för droger? Inga eller cigg å snus om de nu räknas dit?
Vilka djur är du mest rädd för? spindlar.
Vad tycker du om monarkin? Bryr mej knappast!
Vilka språk kan du? Svenska och hyfsad engelska.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nej. ?Peppar, peppar, ta i trä?!
Vilken kändis är hetast? Courtney love som hon var 95!
Gillar du att dansa? Gillar å gillar kan inte!
Vad har du för klädstil? T-shirt & Jeans.
Är du flygrädd? Nej ?
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Jättebra!
Vad dricker du helst när du är törstig? vatten.
Vilken är din favoritglass? Magnum white!
Tror du på ett liv efter döden? Både ja och nej !
Vilket kaffe sörplar du helst?gevalia !
Vilket mobilmärke föredrar du? Nokia.
Vill du gå ner i vikt? nja?
Vad har du för personlighet? Glad, ärlig, ordentlig.
Har du varit deprimerad? Ja .
Tycker du om sushi? nej!
Tror du på livslång kärlekhoppas kan man ju alltid!
Vad äter du helst när du ser på film? Chips.
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja,!
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? nej
Har du tandläkarskräck? Nej men för räkningarna?
Har du någon gång haft självmordstankar? Ehh ja.
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Natt !
Vilken hårfärg har du naturellt? blond.
Biter du på naglarna? Nej,
Är du beroende av något? Mina katter cigg snus MÖTLEY CRUE mina vänner
Hur ofta motionerar du? Va e de *L*.


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

jag sparar bloggningen tills tisdagstemat jag..

2007-08-13 @ 22:59:57
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Mia

Kollar i morron hur det går, är för trött nu, har nyss kommit hem från jobbet

2007-08-13 @ 23:07:47
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Egoina

hehe :P

2007-08-14 @ 09:27:17
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Elin

rolig lista ! ta gärna en titt in på min nya blogg `? =) kram

2007-08-14 @ 11:06:23
URL: http://fotbollsflickan.blogg.se
Postat av: Henriklene

Very well done site! Please keep up the good work.

2010-04-15 @ 09:22:07
URL: http://henriklene.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0