ännu en lista .....

1. Hur gammal är du om fem år?

Snart 39

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Svea och frodo!

3. Hur lång är du?

156 cm, lång...
4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Wendy o williams ?bump ´n grind?!

5. Vem ringde du senast?

stina

6. Vem ringde dig senast?

mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

De vet jag inte för min mobil e inte hemma *L*!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

ringa ..

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta

10. När såg du senast din mamma?

I söndags

11. Vilken ögonfärg har du?

blå

12. När vaknade du i dag?

5.50!
13. Vilken är din favoritjulsång?

The twelve days of christmas

4. Vilken är din favoritplats?

Haha ja va ska jag svara här i min eller några andras soffa

15. Vilken plats föredrar du minst?

De beror på ?.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Ja säg de här karnske eller i usa eller ja vet inte alls

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Spindlar då som nu å inte bara på natten..

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Tanken på målar dan hos nettan å putte..!

19. Hur stor är din säng?

180x200 tror jag *L*

20. Har du stationär eller bärbar dator?

stationär!
21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Beror på vart jag sover
22. Hur många kuddar har du i sängen?

6

23. Hur många landskap har du bott i?

1

24. Vilka städer har du bott i?

Inga städer..!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

strumpor
26. Är du social?

Kan jag vara *L*

27. Vilken är din favoritglass?

Magnum white!

28. Vilken är din favoritefterrätt?

glass
29. Tycker du om kinamat?

Nja ris älskar jag ..

30. Tycker du om kaffe?

JAAAAA

31. Vad dricker du till frukost?

Kaffe

32. Sover du på någon särskild sida?

På mage!
33. Kan du spela poker?

Japp

34. Tycker du om att mysa/kela?

jaaaaaaaa!

35. Är du en beroendemänniska?

Beroende jaja av mycket!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

nej

37. Vill du ha barn?

nej!

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska 

39. Har du någonsin åkt ambulans?

En gång men som sällskap!
40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Vilket som ..

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Mötley crue å nöjen mm

42. Äger du dyrbara smycken?

Ja ett par stycken!

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

The l word!

44. Kan du rulla med tungan?

ja

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Ja känner många roliga människor

46. Sover du med gosedjur?

Ehh ja jag gör ju det *L* svea och sälle!

47. Vad har du för ringsignal?

..ingen aning vad den heter min lur blinkar då de ringer å de e huvudsaken

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Ja rätt mycke !

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Ett hjärta i glas jag fick av en kär vän

50. Flirtar du mycket?

Nä de tror jag väll inte *L* mycke nu karnske !!!

51. Kan du byta olja på bilen?

nej!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

nej!

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Gömmstället av koontz

54. Läser du dagstidningen?

På nätet

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Inte veko men 2 hårdrocks tidningar

56. Dansar du i bilen?

Haha nä

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

P3 rockster!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Skicka sixx am !

59. När var du i kyrkan senast?

På syrran challis bröllop!

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

inde

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

tre nätter i hultsfred 1999

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Lotta


R.E.M

Kommentarer
Postat av: Zassi

Oj här var det mycket läsning. Vilken rolig lista! Den kan jag sno...

2007-08-28 @ 10:49:34
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Micke

japp, mycket intresant läsning :) ha en underbar dag nu Annika

2007-08-28 @ 12:44:46
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Annelie

Kul läsning =) Jag tycker R.E.M är jättebra =)Ha en fin dag önskar jag från ett regnigt roslagen/kram

2007-08-28 @ 14:41:07
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Kul att läsa.. ; ) Ska jag "sno" från dej o göra! Hoppas på en grymt skön kväll där! Kraaam..

2007-08-28 @ 19:36:39
URL: http://snopie.blogg.se
Postat av: Borthy

Jag gillade din lista och dina svar! Jag snor listan och fyller i i natt. kram

2007-08-29 @ 22:00:03
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0