onsdags bestyr !

Idag har jag hunnit med en hel del ,jobbat sen gick jag förbi min syster Challis

image54

jag och challis !!!
image55
hennes hund lovikka ville se vad vi gjorde...
image56

de ville hennes ena kisse Ozzy oxå...
sen åkte jag till vindeln och fixade lite allt möjligt ,hämta paket ,fika,handla mm
image57

och som vanligt var det nån som var glad när jag kom hem ...påsar och väskor gillar lilla svea väldigt mycke...

igår såg jag klart säsong 2 av  "the L word " har nu beställt en box med dom första 3 säsongerna från usa
så snart blir det att se säsong 3 hurra ,det går även att hitta säsong 4 på dvd från usa men det får bli när lönen kommer....

image58

nu e det dax för kaffe och en cigg på altanen !


Kommentarer
Postat av: Frodo

jag fick några roliga kort på lovikka... koll ain min blogg...

frodo

2007-04-25 @ 21:59:46
URL: http://www.frodovovven.blogg.se
Postat av: Pialotta

Motley Crue.. de gillade min son då han växte upp ja även nu tror jag..
Härliga djur du visar här.. katterna är ju bara såååååå goa.
Tjingelong..

2007-04-25 @ 23:32:00
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Daniel

Mötley Crüe rules!!! Cool blogg Annika! Ska bli grymt att se dom i globen, längtar som fn...
Vill du att jag länkar hit från min sida? Dra iväg ett mail isf, kommer att absolut att surfa in här då och då. Guldskivorna är imponerande!

Röck Ön!

2007-05-02 @ 21:48:31
URL: http://www.motleymuseum.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0